מדוע החלטתי להיות מאמנת?

אחרי שנים מרתקות כמנהלת מסגרות רווחה למבוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית באקים ובארגונים אחרים, שנים של התפתחות ולמידה, עשייה ואחריות והמון משמעות ואהבה הרגשתי שהגיע הזמן עבורי לעשות שינוי ולחפש כיוון חדש.

לימודי האימון נראו לי המשך טבעי לעבודתי כמנהלת במסגרות, בהן עיקר העבודה היא בהתקדמות ובהצבת מטרות: עם החניכים, עם הצוות, עם המשפחות. המטרה הייתה תמיד לחתור קדימה ולעשות טוב יותר, לדייק את המטרות שלנו לחניך הספציפי ולצרכים שלו, להבין מה אנו כמסגרת רוצים  להיות ומה אנחנו כאדם או כקבוצה צריכים לעשות כדי להשיג את המטרות הללו.

את התפיסה הזו אני מביאה איתי אל עולם האימון – אימון מיועד לעזור לנו לעשות שינוי או להשיג מטרה בחיינו, בכל תחום שהוא. וכדי לעשות זאת, קודם כל כדאי שנבין מי אנחנו ומה אנחנו באמת רוצים ואח"כ נחבר את הכוחות והיכולות שלנו ונתרום אותם לעשייה הנכונה והמדוייקת עבורנו!

אז אני כבר נמצאת בדרך להשגת המטרה שלי – להיות המאמנת הכי טובה שאוכל ולעזור לאנשים לעשות שינוי משמעותי וחיובי בחייהם, לעזור להם לעשות טוב לעצמם.

אם אתם מכירים מישהו שרוצה לסמן יעד ולמצוא את הנתיב הטוב ביותר אליו – יאללה, שילחו אותו אלי!

בברכה,
ענבל דויטש – מאמנת אישית | להכניס איכות לחיים

פוסטים מומלצים לקריאה נוספת

למה אני לא מאושרת
להיות יותר מאושרת

הפסיכולוגיה החיובית מציעה לנו להתחיל את המסע ליומיום מאושר יותר בשינוי פנימי – בדרך בה אנחנו מדברים אל עצמנו ובדרך בה אנחנו רואים את העולם

ניהול זמן לסטודנטים – המדריך המלא

איך ללמוד נכון וטוב? איך לומדים בבית? איך מתכננים מראש? איך להצליח בלמידה מרחוק, בזום? הכל על הרגלי למידה יעילים לסטודנטים. מדריך מיוחד – אסטרטגיות וכלים לניהול זמן ולמידה מאת:

יצירת מרחב – תרגול אושר יומיומי

על יצירה וזיהוי של מרחבים שהם שלך ועבורך בתוך היום שלך – מרחבים של הנאה, הוקרה והתמלאות – זאת על ידי שימוש בכלי מעולם הפסיכולוגיה החיובית הקרוי התענגות.

רוצה לקבל ממני עדכונים, תובנות והמון ידע?
יש לי ניוזלטר בנושא אושר, פסיכולוגיה חיובית, ניהול זמן ומיינדפולנס.

היי, אני ענבל דויטש, מאמנת אישית ומתרגלת אושר. אני מתעניינת ולומדת מה אנשים עושים ומה מחקרים אומרים על איך להיות מאושר יותר בחיים ומשתפת הכל כאן בבלוג. מוזמנים להכיר אותי יותר לעומק.

cropped-ענבל-דויטש-מאמנת-אישית-לוגו.png

רוצה להמשיך ללמוד ולתרגל איתי אושר?
נרשמים לניוזלטר ומקבלים טיפים ותובנות בנושא פסיכולוגיה חיובית, ניהול זמן, אימון ומיינדפולנס.

מתרגלת אושר פופאפ