# מתאמנת על דברים חדשים

השנה אני מנסה דברים חדשים

אתמול הכנתי מגזרות נייר בהשראת הנרי מאטיס .

שנים לא עשיתי אומנות, לא ציירתי, לא גזרתי, אולי קצת צבעתי.

אבל לקראת ראש השנה כתבתי בניוזלטר שלי על "תבנית חשיבה מתפתחת" (מושג של החוקרת קרול דווק – אפשר לקרוא עליו בהרחבה בפוסט הזה) שזה אומר להסתכל על עצמך תמיד כמישהו שמשתנה ומתפתח ולהבין שבאמצעות למידה והתמדה אנחנו מתקדמים ומשפרים יכולות.
הנטייה הטבעית שלנו היא להשתמש דווקא ב"תבנית חשיבה מקובעת", כלומר להאמין שאני בעלת יכולות קבועות – "אני כזאת וזהו, זה לא ניתן לשינוי, לטוב או לרע".

בקיצור, לקחתי ברצינות את השיעור הזה מקרול דווק והתחלתי לממש השנה משהו שדגדג לי בגרון כבר הרבה זמן – לחזור לעשות אומנות.

כי פעם מאוד אהבתי לצייר, אבל בתור נערה, כשאחרים סביבי התחילו לצייר יפה ממני, ויתרתי. חשבתי שזה הכי טוב שלי וזה לא היה משהו, אז פרשתי.

אז לכבוד השנה החדשה החלטתי שהשנה אני עושה אומנות, אני חוזרת להתעסק ביצירה. אולי אני לא אהיה ציירת גדולה אבל היי, רק אם אעסוק בזה אני אשתפר ואתקדם. וחוץ מזה – נזכרתי תוך כדי, כמה זה כייף, אז ברור שאני הולכת על זה.

מאז עשיתי שיעור איור, פעילות ריקמה והיום סדנת זום למגזרות נייר בהשראת הנרי מאטיס (מלונדון!) עם הבנות ועם חמותי – שהיא זו שהציעה את הפעילות לבנות ואני פשוט נדחפתי.

אז נהנתי והנה היצירה שלי.
לא מאטיס אבל לגמרי שלי.
והכי חשוב – נהנתי אש.

ענבל דויטש – מאמנת אישית | להכניס איכות לחיים

מגזרות הנייר של הבנות ושלי - שיעור יצירה בהשראת הנרי מאטיס

פוסטים מומלצים לקריאה נוספת

להנות ממה שיש

על איך גיליתי שדווקא המחסור בספלי קפה גורם לי להנות יותר מאלו שברשותי. להנות ממה שיש – שיעור על רגעים קטנים שמגבירים את האושר.

למה אני לא מאושרת
להיות יותר מאושרת

הפסיכולוגיה החיובית מציעה לנו להתחיל את המסע ליומיום מאושר יותר בשינוי פנימי – בדרך בה אנחנו מדברים אל עצמנו ובדרך בה אנחנו רואים את העולם

רוצה לקבל ממני עדכונים, תובנות והמון ידע?
יש לי ניוזלטר בנושא אושר, פסיכולוגיה חיובית, ניהול זמן ומיינדפולנס.

היי, אני ענבל דויטש, מאמנת אישית ומתרגלת אושר. אני מתעניינת ולומדת מה אנשים עושים ומה מחקרים אומרים על איך להיות מאושר יותר בחיים ומשתפת הכל כאן בבלוג. מוזמנים להכיר אותי יותר לעומק.

cropped-ענבל-דויטש-מאמנת-אישית-לוגו.png

רוצה להמשיך ללמוד ולתרגל איתי אושר?
נרשמים לניוזלטר ומקבלים טיפים ותובנות בנושא פסיכולוגיה חיובית, ניהול זמן, אימון ומיינדפולנס.

מתרגלת אושר פופאפ